• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

programowanie poruszani się postaci w grze 2d

0 głosów
76 wizyt
pytanie zadane 9 lutego w C# i .NET przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
edycja 9 lutego przez Skaiwn
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Movement1 : MonoBehaviour {
    public float speed = 3f;
    private Rigidbody2D rgbody;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        if (Input.GetKey (KeyCode.W)){
            rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);
        } 
    }
}


Ten program niestety nie chce mi działać co zrobić? Gra jest robiona w programie Unity.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 lutego przez piotrsz109 Dyskutant (9,440 p.)
rgbody.velocity = new Vector2(transform.forward.x, speed);

Spróbuj tego. Nie działa dlatego, gdyż na start Rigidbody2D.velocity to Vector2.zero. Dlatego po prostu aplikowałeś wektor [0, speed]

komentarz 9 lutego przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
czyli w skrócie gdzie mam to wstawić. Można powiedzieć że jestem początkującym.
komentarz 11 lutego przez piotrsz109 Dyskutant (9,440 p.)
W tym if'ie w update

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 371 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2016 w C i C++ przez Łukasz Wasilewski Mądrala (5,150 p.)
+3 głosów
2 odpowiedzi 172 wizyt
0 głosów
4 odpowiedzi 384 wizyt
pytanie zadane 20 listopada 2015 w C i C++ przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (31,170 p.)
Porady nie od parady
Zadając pytanie postaraj się o poprawną pisownię i czytelne formatowanie tekstu.Kompozycja

62,434 zapytań

108,580 odpowiedzi

226,677 komentarzy

35,908 pasjonatów

Przeglądających: 200
Pasjonatów: 22 Gości: 178

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...