• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

programowanie poruszani się postaci w grze 2d

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
200 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2019 w C# przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
edycja 9 lutego 2019 przez Skaiwn
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Movement1 : MonoBehaviour {
    public float speed = 3f;
    private Rigidbody2D rgbody;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        if (Input.GetKey (KeyCode.W)){
            rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);
        } 
    }
}


Ten program niestety nie chce mi działać co zrobić? Gra jest robiona w programie Unity.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 lutego 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
rgbody.velocity = new Vector2(transform.forward.x, speed);

Spróbuj tego. Nie działa dlatego, gdyż na start Rigidbody2D.velocity to Vector2.zero. Dlatego po prostu aplikowałeś wektor [0, speed]

komentarz 9 lutego 2019 przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
czyli w skrócie gdzie mam to wstawić. Można powiedzieć że jestem początkującym.
komentarz 11 lutego 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
W tym if'ie w update

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 937 wizyt
pytanie zadane 16 stycznia 2020 w C# przez Wungiel Nowicjusz (140 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 850 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2016 w C i C++ przez Łukasz Wasilewski Mądrala (5,190 p.)
+3 głosów
2 odpowiedzi 361 wizyt

93,437 zapytań

142,431 odpowiedzi

322,669 komentarzy

62,801 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...