using UnityEngine; using System.Collections; public class Movement1 : MonoBehaviour { public float speed = 3f; private Rigidbody2D rgbody; // Use this for initialization void Start () { rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>(); } // Update is called once per frame void Update () { if (Input.GetKey (KeyCode.W)){ rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed); } } }
Ten program niestety nie chce mi działać co zrobić? Gra jest robiona w programie Unity.
rgbody.velocity = new Vector2(transform.forward.x, speed);
Spróbuj tego. Nie działa dlatego, gdyż na start Rigidbody2D.velocity to Vector2.zero. Dlatego po prostu aplikowałeś wektor [0, speed]
93,437 zapytań
142,431 odpowiedzi
322,669 komentarzy
62,801 pasjonatów
Motyw:
Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡
Oto polecana książka warta uwagi.Pełną listę książek znajdziesz tutaj