• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Hostowanie serwera

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,464 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2019 w Systemy operacyjne, programy przez Lukas Hajduga Użytkownik (830 p.)
Witajcie !

Mój problem jest nastepujący. Gramy ze znajomymi w gre The forest na co-op i ja jestem osobą hostującą nasz serwer ktory istnieje tylko wtedy kiedy ja gram na tym serwerze i ja chciałbym aby ktos inny histował serwer. I pytanie brzmi tak czy dało by się zrobić aby ktoś inny hostował ten serwer ale żeby cały postęp gry został zachowany. Wszyscy musumy robić save gry i czy dało by sie jakoś te savy wykorzystać ? Dziękuje za pomoc.
komentarz 9 lutego 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Nie znam się na tym za bardzo, w same gry też już wieki nie grałem ale nie ma może jakiś ofert na dedykowane zdalne serverki do takich potrzeb? Coś mi się nie chce wierzyć, że nikt czegoś takiego nie oferuje za free lub za parę zł.
komentarz 9 lutego 2019 przez m4sk1n Pasjonat (16,750 p.)
Tomek Sochacki, po pytaniu zgaduję, że hostującym musi być jeden z graczy

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 9 lutego 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
wybrane 10 lutego 2019 przez Lukas Hajduga
 
Najlepsza
Prosta sprawa. Jak kończycie grać to zapisujesz grę i dajesz osobie która będzie go hostować np; jutro. Można też założyć konto na google cloud platform i tam zrobić wirtualną maszynę (za darmo) która może być odpalona 24/7. Tylko nie do końca wiem czy trzeba mieć kupioną grę by robić serwer... Jak nie masz innego wyjścia to złóżcie się na dedykowany na jakiejś stronie.
0 głosów
odpowiedź 9 lutego 2019 przez kryst.4 Początkujący (350 p.)
komentarz 9 lutego 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
to wcale nie tak że 30min napisałem mu dosłownie to samo...
komentarz 9 lutego 2019 przez kryst.4 Początkujący (350 p.)
???