• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Microsoft Word

Object Storage Arubacloud
0 głosów
651 wizyt
pytanie zadane 7 lutego 2019 w Systemy operacyjne, programy przez DarnokonraD321 Nowicjusz (120 p.)

Witam mam problem z tym programem , tak wiem jestem tępy z informatyki ... Potrzebuje rady w sprawie CV : mianowicie niewiem jak w jednej linice zrobić tak żeby było np.


Moje pytanie brzmi jak to zrobić ? w miejscu "*" mają być puntkory. Gdy naciskam żeby były punktory to pojawia mi sie punktor na samej górze ...

DOŚWIADCZENIE
KrosGlass                                                Nadzorowanie pracy automatu
                                                                 Utrzymanie w ciągłości produkcji  
- dokładnie o to mi chodzi , ja to robie spacją a to jakaś wcięciami sie robi , tabulatorami ... Błagam doradźcie mi ... Będę niedlugo rozpoczynał prace w HR , a tam takie umiejetnośći obslugi WORDA to chyba podstawa ...

<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

komentarz 7 lutego 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Po pierwsze to niezbyt rozumiem, daj może link np. do google docs, jest to bardzo podobne do worda i pomożemy, a ta na marginesie... nie obraź się, ale czy jesteś pewien, że chcesz tę pracę?

W żaden sposób nie uderzam Tu do Twoich umiejętności informatycznych, zupełnie nie o to mi chodzi, tylko czy po prostu nie staniesz pod murem że nie za bardzo jesteś w stanie sobie poradzić? Od razu zaznaczam, nie chciałbym aby rozwinęła się dyskusja o tym, to tylko propozycja dla Ciebie abyś może na spokojnie sam sobie to wszystko przemyślał i tyle, nie mi, ani nikomu z forum ostatecznie oceniać.

Pozdrawiam
komentarz 8 lutego 2019 przez bilaw Bywalec (2,890 p.)

@DarnokonraD321, myślę że o to Ci chodzi KLIK

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów