Witam w jaki sposób mogę zrobić, aby element w grupie po wykonaniu funkcji zamienił swój sprite lub też element został usunięty i zastąpiony innym?
Powycinałem ważniejsze funkcje:
this.brick1Y = 605;
this.brick1X = 195;
function addBrick(){
if(Math.random()*4 <=2){
this.rightBrick=this.building.create(this.brick1X,this.brick1Y-this.brick_height*(this.building.length),'brick1')
}else{
this.leftBrick= this.building.create(this.brick1X,this.brick1Y-this.brick_height*(this.building.length),'brick1_flipped')
this.leftBrick.anchor.setTo(0.15,0)
}
}
function hit(){
this.addBrick();
var brickToHit = this.building.getAt(0).key;
if(brickToHit == 'brick1' && this.heroPosition == 'right' ){
this.building.getAt(0).kill()
//aby 1 element z grupy ( zerowy ) zamienił swojego sprit'a na innego np. ('sprite2') lub został całkowicie usunięty co uczyniłem funkcją kill i został dodany nowy obiekt do grupy jako 1 element.
}
}