• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wzory umów wdrożeniowych

0 głosów
103 wizyt
pytanie zadane 6 lutego w Rozwój zawodowy, nauka, szkoła, praca przez Tenprawnik Nowicjusz (160 p.)
Cześć, zastanawiam się nad otwarciem portalu z wzorami umów IT do pobrania za opłatą. Jestem prawnikem z ponad 9 letnim doświadczejiem w branży IT. Powiedzcie czy bylibyście zainteresowani tego typu produktem Nie żaden badziew tylko porządne umowy dlz nowych firm piszących i sprzedajacych swoje oprogramowanie.Jak sądzicie? Możecie mi coś poradzić?

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 7 lutego przez Arkadiusz Waluk Ekspert (239,180 p.)
To byłyby same gotowe umowy? Ja żadnej firmy nie mam i niczego nie sprzedaję, ale wydaje mi się, że częściej pojawiają się wątpliwości i konieczność konsultacji. Po prostu nie znam się na prawie, więc gdybym coś robił, to potrzebowałbym ewentualnie wzoru, ale przede wszystkim porady. Sam gotowiec w którym nie do końca wiedziałbym co wpisać i czy pasuje do mojej sytuacji mało by mi dał.
+1 głos
odpowiedź 7 lutego przez Tomek Sochacki Mędrzec (157,770 p.)
wydaje się spoko, sam nie raz siedzialem pol dnia jak nie lepiej analizujac różne umowy i w sumie gdybym miał zaufana firme która może pomóc to chętnie bym skorzystał.

Ale wydaje mi się, że nie tyle portal z gotowcami co bardziej doradztwo i np. pomoc w stworzeniu indywidualnej umowy.

Miałem okazję parę razy korzystać juz z porad prawnych ale niestety nie zawsze byłem zadowolony... najgorsze to wg mnie mowienie klientowi na spotkaniu sorry ale ja się w sumie na tym temacie nie znam, robię raczej inne sprawy itp... żenada ale niestety zdarza sie. I nie chodzi juz o te 100 czy 200zl za porade, bo zwykle tyle biora, ale po prostu o zmarnowany czas...

Także może zajmij sie właśnie takimi poradami dedykowanymi dla IT?