• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kradzież danych

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
429 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2019 w Bezpieczeństwo, hacking przez libertymatters Nowicjusz (130 p.)
Witam. Nie znam się na informatyce ale wszędzie szukam pomocy. Nie myślałem, że nowy rok może się tak zacząć. Kiedy wróciłem, ze świąt od rodziny i wróciłem do swojego mieszkania mój telefon (Lenovo K6) zaczął się dziwnie zachowywać, sam się wyłączał, sam robił zdjęcia, była strzałka pobierania na górze ekranu ale w folderze pobrane nie było nic. Bateria rozładowywała się o wiele szybciej dziwne aplikacje wydaję mi się, że wcześniej ich nie było na telefonie takie jak np: easter egg, simlock unlocker, czy proces Z-Ram. Przywracanie do ustawień fabrycznych nic nie dało. Pojechałem kupić drugi telefon z myślą, że wszystko będzie ok. Niestety analogiczna sytuacja... Potem zresetowałem router i chciałem wpisać nowe hasło WIFI, niestety  hasło, które dostałem  od operatora na umowie (o2) było blędne. Poszedłem do salonu, dostałem  odpowiedź, że nic nie mogą zrobić trzeba dzwonić na infolinie. I  jak  podobnie w salonie i przez tel padła odpowiedź - zresetować router i to pomoże...  Próbowałem wielu rzeczy antywirusy  na komputerze sprawdzanie swojego adresu ip.i tu dziwna rzecz pokazywało lokalizacje często odległe od obecnego miejsca.W koncie google sprawdzałem historie lokalizacji, dodałem weryfikację dwuetapową.Bałem się o swoje dane. W moich  urządzeniach na koncie  google, było jakby zduplikowane urządzenie wyświetlał się moj telefon i drugi taki sam ale pod inna lokalizacją próbowałem usunać ale zrywało połączenie i poza domem kiedy byłem połączony do innego wifi i taki sam efekt zrywało połączenie. Pewnego dnia komputer odmówił posłuszeństwa nie mogłem nawet zmienić daty i godziny nic zainstalować, odinstalować wejść na internet. Po paru dniach st