• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Code Review prywatnego repo

Object Storage Arubacloud
–2 głosów
127 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2019 w C# przez BLAZO Nowicjusz (230 p.)
Witam.

Jestem osobą początkującą i potrzebowałbym aby ktoś bardziej doświadczony zerknął na moje repozytorium na bitbucket i wytłumaczył mi kilka rzeczy których nie ogarniam :D .

Jest to repozytorium prywatne także dostęp mogę dać tylko przez PW.
komentarz 5 lutego 2019 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Nie da się tymczasowo zmienić na publiczne?
1
komentarz 5 lutego 2019 przez MikDal Mądrala (5,660 p.)
Jeśli chcesz uzyskać odpowiedź prywatnie to najlepiej będzie jak się prywatnie zapytasz. Jak podzielisz się kodem, to odpowiedź posłuży również innym – i to między innymi jest cel forów internetowych – aby dzielić się wiedzą publicznie. Jeśli bardzo nie chcesz/nie możesz pokazać kodu, to proponuje spytać się o pojedyncze elementy tutaj na forum – samo konstruowanie pytań często doprowadza mnie do odpowiedzi – myślę, że Tobie też może stanowczo pomóc :).

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 5 lutego 2019 przez marcin99b Szeryf (82,160 p.)
Skoro każdy może je zobaczyć, to po co robić prywatne?
komentarz 5 lutego 2019 przez BLAZO Nowicjusz (230 p.)
W sumie masz racje.

Potrzebowalbym kilku odpowiedzi jednak nie chcialbym pokazywac tego repozytorium publicznie z roznych powodow.
1
komentarz 5 lutego 2019 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Wstydzisz się w sumie :D Ale jeżeli masz problem to powinieneś go opisać i założyć wątek z prośbą o odpowiedź.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 192 wizyt
pytanie zadane 12 listopada 2019 w C# przez KazikBozia Obywatel (1,600 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 299 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2019 w C# przez KazikBozia Obywatel (1,600 p.)
+3 głosów
0 odpowiedzi 245 wizyt