Na potrzeby aplikacji potrzebuję deque który będzie przechowywał deque przechowujący wskaźniki na klasę. Kombinowanie takie jest mi potrzebne aby swobodnie móc dodawać ilość obiektów klasy w kontenerze oraz ilość samych kontenerów. Sam nie potrafię takiego czekoś stworzyć:
deque <deque <moja_klasa*>> nazwa;
----------------------------------------------------
for (int i=0; i<ilosc_obiektow; i++)
nazwa.push_front(deque<moja_klasa*>);
TEN KOD TOTALNIE NIE DZIALA
Dla mających więcej czasu :) :
Staram się stworzyć dynamicznie wczytywaną mapę złożoną z kafelków(obieków klasy). Przy rozmiarach mapy powiedzmy 10x10 kafelków, poruszanie w lewo i prawo robię przy pomocy 10 deque, usuwam obiekty znajdujące się na początku/końcu, następnie usuwam je z kontenera i dynamicznie alokuje nowe, wpychając na drugim końcu. Jedna tablica = jeden wiersz tak w skrócie. Problem zaczyna się w momencie przesuwania w pionie. Planuje dodawać nową tablicę, zapełniać ją obiektami, a tą z drugiej strony usuwać. Nie wiem jak będzie wygladała wydajność takiego monstrum oraz czy istnieje jakis lepszy sposób. Zastrzegam że właściwości kafelka są zapisane poza programem, więc sam obiekt musi być tworzony dynamicznie gdy jest potrzebny. Potrzebuję czegoś na kształt macierza.