struct pudlo {
char producent[40];
float wysokosc;
float szerokosc;
float dlugosc;
float objetosc;
};
b) Napisz funkcje ktorej przekazany zostanie adres struktury pudlo i ktora ustawi wartosc pola objetosc na iloczyn trzech wymiarow.
cześć. Mam do was pytanie czy dorze zrozumiałem to zadanie i czy dobrze je wykonałem. Bardzo dziekuje za pomoc :)
Chodzi o tą linijke:
pudlo_1.objetosc = trzy_d(&pudlo_1);
#include <iostream>
using namespace std;
struct pudlo {
char producent[40];
float wysokosc;
float szerokosc;
float dlugosc;
float objetosc;
};
pudlo pokaz(pudlo pudlo_1) {
cout<<pudlo_1.producent<<endl;
cout<<pudlo_1.wysokosc<<endl;
cout<<pudlo_1.szerokosc<<endl;
cout<<pudlo_1.dlugosc<<endl;
cout<<pudlo_1.objetosc<<endl;
}
float trzy_d(pudlo *pudlo_1) {
return pudlo_1->objetosc = pudlo_1->wysokosc * pudlo_1->szerokosc * pudlo_1->dlugosc;
}
int main()
{
pudlo pudlo_1 = {"Sony", 2.3,2.4,40.0,22.22};
pudlo_1.objetosc = trzy_d(&pudlo_1);
pokaz(pudlo_1);
return 0;
}