Cześć! Jestem jeszcze bardzo młody, mam 14 lat. Bardzo interesuję się tworzeniem gier. Mogę powiedzieć, że bardzo, ponieważ jestem na etapie gdzie jak narazie zrezygnowałem częściowo z tych wszytskich "cout'ów, floatów "etc. w programach typu Visual Studio, code blocks. Jednakże, czy zrobiłem słusznie? Bo jestem na etapie, gdzie grę robię już miesiąc, w programie clickteam fusion 2.5, i bardzo bardzo mi się to podoba. Jako drugie pytanie, chciałbym wiedzieć, czy jeżeli dana firma pracuje na przykład na silniku Unreal Engine, to czy trzeba mieć szerokie pojęcie na temat programowania w c++ (Typu... czysty kod, napisany od zera), czy w tym programie to wszystko będzie napisane i będzie się trzeba tego programu nauczyć? Wiem, że niektórzy mogą mieć mnie za idiotę, jednak powiedzcie mi proszę. Czy zrobiłem dobrze, że uczę się gotowego silnika gry oraz co trzeba wiedzieć aby w przyszłości pracować na gotowym silniku. Bo wiecie. Bardzo się boję pracować w firmie, która na przykład będzie robiła swój własny silnik. Jest to mega trudne, i nie wiem czy podołam. Ja wolę pracować w gotowym. Jednak, czy słusznie?