• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wasze początki z kodem

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
267 wizyt
pytanie zadane 27 stycznia 2019 w Offtop przez Mavannkas Bywalec (2,290 p.)
edycja 27 stycznia 2019 przez Mavannkas
Hej, jestem dość młody (2 klasa technikum) i od dawna chce związać swoje życie zawodowe z programowaniem głównie dlatego, że to wszystko strasznie mnie interesuje i kocham uczucie gdy rozwiąże jakiś (moim zdaniem) złożony problem...

Chciałbym już powoli uczyć się tego co przyda się w zawodzie i mimo że już w jakimś tam stopniu opanowalem c++ to powoli zaczynam mieć wrażenie, że nie tędy droga. Ale ilość dostępnych technologii, języków technik mnie trochę przytłacza :/.

I to sprawa do was. Jak u was wyglądały początki? Co mieliście w głowie jak długo uwazaliscie, że w sumie nic nie umiecie  i co byście powiedzieli sobie z tamtych czasów?

Pytam ponieważ chcę znaleźć kolejny punkt zaczepienia jak się rozwijać ponieważ bardzo chce :) ale jak widzę oferty pracy to mi zawału dostaje .

PS. Zapomniałem dodać, że strasznie intryguje mnie tematyka sztucznej inteligencji, algorytmów genetycznych itd. Ale nie wiem jak to ugryźć.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 27 stycznia 2019 przez m4sk1n Pasjonat (16,750 p.)
edycja 27 stycznia 2019 przez m4sk1n
W wieku 10 lat oglądałem jakieś poradniki na YT typu „how to make web browser in visual basic” I przepisywałem z nich kod, myśląc że zostanę kiedyś programistą XD