• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

statyczny obiekt (wskaźnik na obiekt) na stercie

Cloud VPS
0 głosów
636 wizyt
pytanie zadane 26 stycznia 2019 w C i C++ przez Pawli Początkujący (250 p.)

Witam 

Mam do wykonania statyczny obiekt(wskaźnik) szukam jakiś przykładów na internecie i kompletnie nic nie ma.

Czy mógłby ktoś poratować jakiś przykładem?  

komentarz 26 stycznia 2019 przez criss Mędrzec (172,570 p.)
Napisz po prostu treść zadania
komentarz 26 stycznia 2019 przez Pawli Początkujący (250 p.)
Proszę: Zadeklarować w polu prywatnym klasy (lub klas), zdefiniować i użyć statyczny obiekt (tablicę obiektów lub wskaźników na obiekty) na stercie
komentarz 26 stycznia 2019 przez criss Mędrzec (172,570 p.)
Myślę, że chodzi po prostu o static wskaźnik tak jak pokazal RafalS. Tylko jako pole klasy. Skoro ma byc prywatne, to zrób publiczną metode która ten wskaźnik zwraca.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 stycznia 2019 przez RafalS VIP (122,820 p.)
static int* ptr = new int;

statyczny wskaźnik (sam wskaźnik jako zmienna ląduje w Data Segment), który wskazuje na obiekt int zaalokowany na stercie.

komentarz 26 stycznia 2019 przez Pawli Początkujący (250 p.)
a jeżeli mamy go w polu prywatnym klasy to jak mamy się odwołać do niego?(bo odwołanie normalnie nie działa)

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 352 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2019 w C i C++ przez Alan Kruszyński Obywatel (1,410 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 194 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2018 w C i C++ przez Sic Dyskutant (8,510 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 274 wizyt
pytanie zadane 27 października 2017 w C i C++ przez garris Użytkownik (660 p.)

93,460 zapytań

142,454 odpowiedzi

322,724 komentarzy

62,837 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...