• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki język programowania bez studiów?

VPS Starter Arubacloud
–1 głos
1,736 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2019 w Inne języki przez palen Nowicjusz (120 p.)
Hej,

Jestem w trzeciej klasie technikum informatycznego. Nie idę na studia.Przy sprawdzaniu ofert pracy dla Java/c++ w wymogach są skończone studia i dlatego szukam niszowego języka który ma przyszłość, dzięki któremu dostanę pracę bez studiów.
komentarz 21 stycznia 2019 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Najłatwiej by ci było robić front-end w jakimś frameworku - to ma najniższy próg wejścia. Ewentualnie full-stack.
komentarz 21 stycznia 2019 przez Milesq Nałogowiec (32,020 p.)
a z C/C++, assembly, lub haskell można zacząć tylko po studiach?
komentarz 21 stycznia 2019 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Nie, możesz zacząć też bez, ale nawet po studiach ciężko będzie ci znaleźć w nich pracę. Jeżeli chodzi o assemblera, to już się w nim nie pisze praktycznie. Używa się C/C++.
komentarz 21 stycznia 2019 przez Milesq Nałogowiec (32,020 p.)
Ty był sarkazm ;)

4 odpowiedzi

+11 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2019 przez Ehlert Ekspert (212,630 p.)

Jaki język programowania bez studiów?

Każdy 

+1 głos
odpowiedź 21 stycznia 2019 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)
Wiesz, w jednych ofertach wymagają studiów, ale nie mów, że we wszystkich.

Najprościej będzie po prostu wybrać język, którego i tak się nie uczy na studiach - np. Rust
0 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2019 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Programista bez studiów to jak emeryt w agencji ochrony.

 

A teraz czas start można minusować. Ale przed prawdą się nie ucieknie.
2
komentarz 21 stycznia 2019 przez m4sk1n Pasjonat (16,750 p.)
Tzn. standard, tak? ;)
2
komentarz 21 stycznia 2019 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Pozostawiam każdemu własną interpretację ;)