Witam,
mam problem, moze nie tyle problem, co szukam alternatywy dla funkcji, ktora bedzie odpowiedzialna za walke miedzy bohaterem i potworem.:
class Monster {
protected:
std::string nameMonster_;
unsigned short levelMonster_;
int widthMonster_;
int lengthMonster_;
int damageMonster_;
unsigned int lifeMonster_;
unsigned short defenceMonster_;
int dropMoneyMonster_;
unsigned short indexMonster_;
bool getDamageOnlyBy_Skill_;
};
class Hero {
protected:
std::string nameHero_;
int widthHero_;
int lengthHero_;
unsigned long long targetMoneyHero_;
unsigned short minimalDamageHero_;
unsigned short maximalDamageHero_;
unsigned short damageHero_;
};
I teraz chcialem stworzyc funckje, ktora jest odpowiedzialna za walke, tylko zastanawiam sie czy da sie to zrobic bez zaprzyjazniania ze soba obu klas? Pewnie najlepiej wszystko byloby wsadzic do kolejnej klasy, ktora bylaby odpowiedzialna za cala gre. A z funkcja myslalem cos takiego
void fight (Hero & hero, Monster & monster)
{
}