• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy warto sie ukrywać na forach? [OFFTOP]

Object Storage Arubacloud
0 głosów
316 wizyt
pytanie zadane 19 stycznia 2019 w Offtop przez MrxCI Dyskutant (8,260 p.)
Witam, pytanie brzmi, czy warto pisać na forach pod swoimi pseudonimami z którymi wiążemy prace/ hobby na forach informatycznych itd.?

 

Ponieważ spotkala mnie nieprzyjemna sytuacja dwukrotnie, stracilem dość dobrą możliwość pracy ponieważ po nicku rekruter znalazl moje stare konta sprzed lat jak zaczynalem programować i pytalem się o proste rzeczy o HTML i na tej podstawie uznal ze jestem niekompetentny ponieważ to każdy wie, nie patrząc ze to mialo miejsce 5 lat temu.

Druga sytuacja była taka że prowadziłem projekt hobbystycznie i ktoś opublikował post aby zlinczować mnie że nie znam się na tym co robie ponieważ zadawalem jakieś proste pytania spory czas temu, oczywiście date ukryl, mnostwo osob powielilo post i przez to projekt gry upadl, tylko ze względu na to ze po moim nicku znaleziono moje konta na forach programistycznych gdzie lata temu pytalem o proste rzeczy lub czasem udzielilem niezbyt poprawnej odpowiedzi.

 

Ale z drugiej strony to buduje pewnego rodzaju portfolio, ktory każdy moze wykorzystać jak chce, obecnie na każdym forum używam fałszywych informacji dla bezpieczeństwa, teoretycznie, przestalem istnieć pod jednym nickiem.

 

Co wy myślicie o publikowaniu postów z swoich kont / nicków z którymi się utożsamiacie?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 19 stycznia 2019 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Moje zdanie na ten temat widać po nicku :) Zakładam, że udzielając się w różnych miejscach sieci tworzę taki swój ogólny wizerunek. Kilka lat temu owszem, to co robiłem może było mniej poważne czy wręcz czasem głupie, ale chyba na tym to polega że się rozwijamy.