Witam od pewnego czasu bawię się w tworzenie gier 2D. Aktualnie prowadzę pracę na silniku Unity 3D. Napotkałem na problem, którego nie jestem w stanie sam rozwiązać, gdyż nie mam takich umiejętności najwidoczniej ;). Dobra przejdę do konkretów, aby nie marnować twojego czasu. Tworząc system, który ma za zadanie obracać gracza, czyli jeśli idzie w lewo to obraca jego w lewo. Oczywiście zrobiłem to za pomocą skalowania w komponencie ,,Transform''. Gracz obraca się, lecz zmienia też pozycję x gracza (z początku planszy do końca) i jeśli przycisnę klawisz odpowiadający za ruszenie się gracza w drugą stronę to gracz się obraca jednocześnie znowu się teleportując, tylko z końca na początek planszy. Dodam coś jeszcze, bo może być to istotne. W tym moim jakby ,,Projekcie", stosuję animację płynną, czyli poruszam danymi częściami ciała gracza (bardziej bohatera, ale to nie jest ważne). No i do jakby GameObjectu przypisuję te części ciała gracza, żeby wszystkie się poruszały razem z nim. Wcześniej kiedy robiłem animacje poklatkowe, to mi się to nigdy nie przytrafiło, więc dodałem to, aby ułatwić pomoc i zaoszczędzić troszkę czasu innych, więc dzięki ci, że udało ci się przebrnąć przez to, jeśli mi nie zdołałeś pomóc przynajmniej się starałeś, więc jeszcze raz wielkie dzięki.