• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kamerka typu goPro

Cloud VPS
0 głosów
212 wizyt
pytanie zadane 17 stycznia 2019 w Sprzęt komputerowy przez jakubmark Początkujący (370 p.)
Na początku zaznaczę, iż czytałem podobne tematy na forum, ale raczej nie są aktualne.

Potrzebne mi kamerki typu goPro, aby zamontować na sprzęcie pracującym w lesie, czasem można zobaczyć naprawdę wspaniałe rzeczy.

Nie znam się na tym, dlatego kieruje pytanie do Was, może możecie polecić jakąś taką kamerkę?

Dodatkowo widziałem, że takie kamerki są bardzo różne, są takie za 100 zł a i takie za 1800 zł.

Czy lepiej kupić taką z najwyższej półki, czy może nie ma sensu?

Najlepiej byłoby za ok 200-300 zł, bo myślałem o kupnie minimum 4 takich kamer. (Ale tym proszę się nie sugerować w pierwszej kolejności.)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 17 stycznia 2019 przez Benek Szeryf (93,190 p.)
To wszystko zależy od tego, co chcesz rejestrować. Chodzi Ci o zwierzynę? Wtedy przydałby się obiektyw z lepszym zoomem niż ten, który jest w GoPro. Chyba że chodzi Ci o szerokie kadry przy dobrym naświetleniu, to wtedy jest OK.
komentarz 18 stycznia 2019 przez jakubmark Początkujący (370 p.)
zwierzynę, jeśli zdarzy się okazja również, ale nie jest potrzebny mi zoom, chodzi o rejestrowanie całej pracy, trasy przez las.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 229 wizyt
pytanie zadane 24 sierpnia 2017 w Offtop przez Venglas Obywatel (1,160 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 95 wizyt
pytanie zadane 8 lipca 2019 w Systemy operacyjne, programy przez SimiVoid Pasjonat (19,790 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 185 wizyt
pytanie zadane 13 listopada 2016 w Offtop przez Mavimix Dyskutant (8,420 p.)

93,464 zapytań

142,459 odpowiedzi

322,730 komentarzy

62,844 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡