• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Niechciane przechodzenie przez ściany

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
345 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2019 w C# przez niezalogowany
zamknięte 19 stycznia 2019

Witam,

czemu używając poniższego skryptu mogę przechodzić przez ściany i jak to zmienić.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class PlayerControler : MonoBehaviour
{
    public CharacterController characterControler;
    public float speed = 0.2f;
    public Vector3 go;

    void Start()
    {
        characterControler = GetComponent<CharacterController>();
    }

    void FixedUpdate()
    {
        if (Input.GetKey(KeyCode.W))
        {
            transform.localEulerAngles = new Vector3(0, 0, 0);
            transform.position += transform.forward * speed;
        }
        if (Input.GetKey(KeyCode.S))
        {
            transform.localEulerAngles = new Vector3(0, 180, 0);
            transform.position += transform.forward * speed;
        }
        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            transform.localEulerAngles = new Vector3(0, 90, 0);
            transform.position += transform.forward * speed;
        }
        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            transform.localEulerAngles = new Vector3(0, 270, 0);
            transform.position += transform.forward * speed;
        }
        if (characterControler.isGrounded == false)
        {
            go = new Vector3(0, Physics.gravity.y, 0);
            characterControler.Move(go);
        }

    }
}

 

komentarz zamknięcia: Już nie potrzebuje odpowiedzi.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 15 stycznia 2019 przez Byczek_ Bywalec (2,570 p.)
Musisz dodać kolider
komentarz 15 stycznia 2019 przez Byczek_ Bywalec (2,570 p.)

*Collider

komentarz 16 stycznia 2019 przez niezalogowany
wszystkie obiekty mają collidery
–1 głos
odpowiedź 15 stycznia 2019 przez Ciepły Obywatel (1,800 p.)
Do obiektu jak i do ścian musisz dodać collidery
komentarz 16 stycznia 2019 przez niezalogowany
Wszystkie obiekty mają collidery.
komentarz 16 stycznia 2019 przez Ciepły Obywatel (1,800 p.)
A postac ktora sie poruszasz?
komentarz 18 stycznia 2019 przez niezalogowany
Też
komentarz 19 stycznia 2019 przez Ciepły Obywatel (1,800 p.)
Możesz podeslac ss jak to wygląda?

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 495 wizyt
pytanie zadane 10 października 2020 w C# przez PanPrezes Obywatel (1,520 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 436 wizyt
pytanie zadane 1 grudnia 2019 w C# przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,202 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2019 w C# przez Pytam_PL Użytkownik (520 p.)

92,454 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,089 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...