• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Django/Phyton - gdzie się nauczyć - system linux?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
866 wizyt
pytanie zadane 9 stycznia 2019 w Python przez ziomek7 Obywatel (1,060 p.)
zmienione kategorie 9 stycznia 2019 przez criss
Dzień dobry, gdzie nauczyć się Django oraz potrzebnego do niego phytona? Chciałbym tworzyć w tym frameworku na stronach internetowych system rejestracji itp. Czy ktoś z was poleca jakiś kurs lub książkę? Jakiś czas temu zakupiłem taką książkę https://helion.pl/ksiazki/django-praktyczne-tworzenie-aplikacji-sieciowych-antonio-mel,djptas.htm#format/e

ale w niej i niektórych kursach video wymagany jest linux. Nie znam się na tym systemie, słyszałem, że sprawia on jakieś problemy i działa przy użyciu konsoli.

Jakie jest dobre źródło wiedzy, żeby nauczyć się tego narzędzia? Ta otoczka sprawia wrażenie, że to jest mocno skomplikowane i zastanawiam się czy nie lepiej nauczyć się PHP.
komentarz 9 stycznia 2019 przez niezalogowany

ale w niej i niektórych kursach video wymagany jest linux. Nie znam się na tym systemie, słyszałem, że sprawia on jakieś problemy i działa przy użyciu konsoli.
 

każdy system może sprawiać problemy i każdy system działa przy użyciu konsoli. To czy będziesz tej konsoli używać to już jest indywidualny wybór. Króluje przeświadczenie konsoli jako archaicznego narzędzie bo każdy widzi przez konsolę ten przestarzały cmd z windowsa.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 stycznia 2019 przez izonik Stary wyjadacz (12,560 p.)

Dzień dobry, gdzie nauczyć się Django oraz potrzebnego do niego phytona? 

Z kursów, tutoriali, książek i dokumentacji (Django ma naprawdę fajny tutorial na swojej stronie i co ciekawe jest dostępny po polsku).

ale w niej i niektórych kursach video wymagany jest linux.