• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programista bez studiów - technologie Microsoftu

Object Storage Arubacloud
+1 głos
568 wizyt
pytanie zadane 8 stycznia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Piter10p Bywalec (2,750 p.)
edycja 8 stycznia 2019 przez Piter10p
Witam serdecznie.

Jestem świadomy, że temat programisty bez studiów był wałkowany, jednak moje pytanie skierowane jest bezpośrednio w stronę technologii microsoftu.

Moja sytuacja wygląda następująco: Za pół roku będę pisał maturę, kończę tym samym technikum informatyczne. Posiadam więc wiedzę z zakresu seci, serwerow (Windows Server), bez danych (w szkole był mySQL ale prywatnie pracuję na SQL Server). Jeśli chodzi o programowanie, jestem samoukiem. Technologią w jakiej aktualnie pracuję jest .NET (W szczególności .NET Framework i ASP.NET MVC). Oczywiście do tego dochodzi JS z jQuery, HTML i CSS z Bootstrapem.

Jeśli chodzi o doświadczenie, pracuję po godzinach jako freelancer i mam już na koncie kilka udanych, komercyjnych projektów w tych technologiach. Nie posiadam jednak żadnych większych projektów open sourcowych na githubie.

I tutaj pojawia się pytanie: Realne jest dostanie pracy z wiedzą, którą pisiadam zaraz po skończeniu szkoły?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Prosiłbym o opinię każdego, a w szczególności osoby pracujące w tych technologiach. Jeżeli odezwał by się jakiś rekruter, byłbym wniebowzięty.

Z góry przepraszam za wszelakie błędy, jednak autokorekta bardzo dziwnie pracuje na tym portalu. Nie mam pojęcia czemu.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 8 stycznia 2019 przez TeslaX93 Gaduła (3,600 p.)