• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

windows czy można pobrać legalnie

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
844 wizyt
pytanie zadane 8 stycznia 2019 w Systemy operacyjne, programy przez LaikKomputerowy95 Nowicjusz (160 p.)
Witam forumowiczów. Od razu chcę zaznaczyć,że jestem całkowitym laikiem komputerowym i poza taką ogólną wiedzą , jak włączyć/wyłączyć kompa,internet itp itd. to nie jestem zbyt mocny w tej dziedzinie. Mam obecnie system operacyjny Windows Vista home Basic,od kilku dni dosłownie mam tego laptopa. W związku z tym systemem pojawiają się liczne problemy takie jak niemożliwość pobrania gry "Tibia" czy wtyczka adobe flash player po prostu nie chcę się zainstalować,nie wiem z jakiego powodu,gdyż klikam w pobrany plik i NIC SIĘ NIE DZIEJE. Tak jak wspomniałem kompletnie nie znam się na detalach i nie umiem samemu rozwiązać tego typu problemów. Dlatego przyszło mi do głowy,żeby zmienić system operacyjny i właśnie z tym pytaniem do Was kochani wychodzę - Czy mogę- legalnie pobrać sobie np Windows 10 czy 8 ? I jeśli tak ,to jak to zrobić?Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc!
komentarz 8 stycznia 2019 przez PolYGlok Pasjonat (19,450 p.)
Lepiej opisz tego laptopa parametry i marka, model.
komentarz 8 stycznia 2019 przez LaikKomputerowy95 Nowicjusz (160 p.)
Asus notebook K40AB,K50AB Series

ADM ATHLON(tm) X2 Dual-Core QL- 64  2.10 GHz

4,00 GB

32-bitowy system operacyjny

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 8 stycznia 2019 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)