plik stronicowania to plik w ktorym winda (z tego co pamietam) zapisuje informacje biezace (czyli np to co mozesz kliknac z kilka chwil - aby szybciej to zaladowac).
Rozmiar (a nie wyskosc) z tego co opisujesz jest normalny - nie masz sie czym przejmowac.
"pamięć zadeklarowana" to pameic zajeta dla aplikacji.
"
Here are the Cities: Skylines System Requirements (Minimum)
- CPU: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
- CPU SPEED: Info
- RAM: 4 GB
- OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
- VIDEO CARD: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB or ATI Radeon HD 5670, 512 MB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
- PIXEL SHADER: 4.0
- VERTEX SHADER: 4.0
- FREE DISK SPACE: 4 GB
- DEDICATED VIDEO RAM: 512 MB
Cities: Skylines Recommended Requirements
- CPU: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
- CPU SPEED: Info
- RAM: 6 GB
- OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
- VIDEO CARD: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
- PIXEL SHADER: 5.0
- VERTEX SHADER: 5.0
- FREE DISK SPACE: 4 GB
- DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB"
wymagania spelniasz, wiec powinno smigac. Zoptymalizuj winde (softy np cleanerem czy jakims tam innym progsem), wywal zbedne smieci.
Z doswiadczenia wime, ze dysk SSD bardzo poprawia responsywnosc systemu - ale w grach to anjczesciej przyspiesza ladowanie, mozesz tez sie zastanowic nad rozszerzeniem pamieci do 8gb.