• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Wyjaśnienie przypisania w kodzie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
129 wizyt
pytanie zadane 29 grudnia 2018 w Java przez ShockOfficial Początkujący (390 p.)
zamknięte 31 grudnia 2018 przez ShockOfficial

Cześć! 
Nie rozumiem na jakiej zasadzie działa przypisanie:

cat.owner = woman;

dog.owner = woman;

fish.owner =woman;


Pomógłby ktoś zrozumieć? blush

public class Solution {
    public static void main(String[] args) {
      Cat cat = new Cat();
      Dog dog = new Dog();
      Fish fish = new Fish();
      Woman woman = new Woman();
      cat.owner = woman;
      dog.owner = woman;
      fish.owner =woman;
    }

    public static class Cat {
        public Woman owner;
    }

    public static class Dog {
        public Woman owner;
    }

    public static class Fish {
        public Woman owner;
    }

    public static class Woman {
    }
}

Pozdro! 

komentarz zamknięcia: Mój problem został rozwiązany.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 29 grudnia 2018 przez zmiennoimienny Mądrala (5,540 p.)
wybrane 31 grudnia 2018 przez ShockOfficial
 
Najlepsza

Hej smiley
Każdy obiekt ma swoje pole typu Woman o nazwie owner. 

Przypisanie które podałeś działa tak, że każdemu polu owner w obiektach cat, dog i wish przypisujesz obiekt typu Woman który utworzyłeś.
Nie wiem czy o takie objaśnienie chodziło, jak by co to pytaj smiley.
Pozdrawiam.

komentarz 29 grudnia 2018 przez ShockOfficial Początkujący (390 p.)

Już powoli zaczynam rozumieć. Czyli "." (kropka) służy do odwoływania się do pól danych obiektów? 
Np. jakbym miał
 

Public static class Dzien {

public int godzina;
}


to w metodzie main mogę się odwołać do pola " godzina", klasy Dzień ( bo jest public) w taki sposób.
( w main miałbym zmienna int a)

a.godzina = date;



 

komentarz 29 grudnia 2018 przez zmiennoimienny Mądrala (5,540 p.)

Dokładnie, znak kropki służy do odwoływania się pól i metod danego obiektu smiley

komentarz 31 grudnia 2018 przez ShockOfficial Początkujący (390 p.)

Dziękuję! smiley

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 119 wizyt
pytanie zadane 29 stycznia 2019 w HTML i CSS przez Deeright Początkujący (380 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 190 wizyt
pytanie zadane 16 sierpnia 2017 w C i C++ przez Provokator5 Początkujący (450 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 172 wizyt
pytanie zadane 6 lutego 2018 w C# przez Kieszinho10 Początkujący (280 p.)

92,540 zapytań

141,382 odpowiedzi

319,481 komentarzy

61,928 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...