Mam problem z vectorem obiektów które mają się rysować z odstępami a rysuje się tylko jeden/ jeden na drugim i nie za bardzo wiem dlaczego.
//int main
//przed pętlą główną
std::vector <Skala> skaly(5);
for(auto &x : skaly)
{
x.setPos(300,500);
x.setSize(0.5,0.5);
x.moveSkl(100,0);
}
//w pętli głównej
window.clear();
for(auto &x : skaly)
{
x.drawSkala(window);
}
window.display();
//ciała klas
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include "Player.h"
#include <vector>
class Skala :public Player
{
public:
Skala(){
}
void drawSkala(sf::RenderWindow &window)
{
if(!sTexture.loadFromFile("coble.png"))
{
std::cout<<"error"<<std::endl;
}
sSprite.setTexture(sTexture);
window.draw(sSprite);
}
void setPos(float xPos, float yPos)
{
sSprite.setPosition(xPos,yPos);
}
void setSize(float xSize, float ySize)
{
sSprite.setScale(xSize,ySize);
}
void moveSkl(float x, float y)
{
sSprite.move(x,y);
}
private:
sf::Texture sTexture;
sf::Sprite sSprite;
};