Witam, potrzebuję pomocy z zadankami.
Napisz strukturę vec3d zawierającą pola x, y i z typu float. Napisz funkcję void print(vec3d p), która przyjmuje wektor i wypisuje go na konsoli w formacie "[1.0, 2.0, -3.0]".
Napisz funkcję vec3d make_vec3(float x, float y, float z), która zwraca wektor ze współrzędnymi takimi jak argumenty. Przetestuj funkcję za pomocą funkcji print.
Napisz funkcję vec3d add(const vec3d* p1, const vec3d* p2), która zwraca nowy wektor, będący sumą argumentów (sumujemy po współrzędnych). Przetestuj funkcję za pomocą funkcji print.
Moj kod:
#include <iostream>
struct vec3d {
float x;
float y;
float z;
};
void print(vec3d p) {
std::cout << "[ " << p.x << ", " << p.y << ", " << p.z << " ]";
}
int main() {
vec3d w1;
std::cout << "Podaj wspolrzedna x:";
std::cin >> w1.x;
std::cout << "Podaj wspolrzedna y:";
std::cin >> w1.y;
std::cout << "Podaj wspolrzedna z:";
std::cin >> w1.z;
print(w1);
return 0;
jak rozwiązać powyższe zadania? Proszę o pomoc! Z góry dziekuje!