Napisz funkcję void print(const vec3d* p), która wypisuje przekazany przez wskaźnik wektor w formacie "[1.0, 2.0, -3.0]". Zmodyfikuj funkcję main, tak żeby korzystała z nowej wersji funkcji.
Jakie są istotne różnice pomiędzy dwoma funkcjami?
#include <iostream>
struct vec3d {
float x;
float y;
float z;
};
void print(vec3d p) {
std::cout << "[ " << p.x << ", " << p.y << ", " << p.z << " ]";
}
int main() {
vec3d w1;
std::cout << "Podaj wspolrzedna x:";
std::cin >> w1.x;
std::cout << "Podaj wspolrzedna y:";
std::cin >> w1.y;
std::cout << "Podaj wspolrzedna z:";
std::cin >> w1.z;
print(w1);
return 0;
}
W jaki sposób przerobić funkcję? I jakie są różnice? Proszę o podpowiedzi, bądź rozwiązanie. Pozdrawiam !!