• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Staże zagraniczne we Włoszech

Object Storage Arubacloud
0 głosów
146 wizyt
pytanie zadane 17 grudnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Byczek_ Bywalec (2,570 p.)

Witam mam pytanie, ponieważ w czerwcu wyjeżdżam na zagraniczne praktyki z technikum (aktualnie jestem w III klasie-Informatyk) i nie wiem na jakiej zasadzie mają się odbywać te praktyki tzn co ja mam tam dokładnie robic? Może był ktoś na podobnych praktykach. Program się nazywa "ERASMUS +".

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 17 grudnia 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
raczej nie licz że nauczysz sie mega dużo konkretow informatycznych ale moja rada - korzystaj na maxa z możliwości nauki jezyka. Wyjdz czasem na spacer i zagadaj np. kogoś starszego na lawce ze jestes z pl i czy mozecie pogadac sobie troche itp. Wiem, że teraz gdy to czytasz to wydaje Ci sie pewnie glupie, ale uwierz, wiem co mówię... odblokuj się raz a sam zobaczysz. A rzeczy inf nauczysz sie potem, patrz na wyjazd przez pryzmat jezyka i na tym sie skup.
+1 głos
odpowiedź 17 grudnia 2018 przez marcin99b Szeryf (82,080 p.)

Akurat ja nie byłem
Ale słyszałem od kolegów że w większości daje sie praktykantów do prostych zadań z którymi każdy by sobie poradził
Np przepinanie klawiatur, albo pomaganie w sklepie komputerowym 

Ale za to dobrą opcją jest poznawanie nowej kultury i języka 

Traktuj to bardziej jako "zieloną szkołe" => są wycieczki, jesteś za granicą, jesteś wolny od rodziców itd
ale mimo wszystko trzeba coś porobić związanego z zawodem