• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mogę być... ale z innymi studiami?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
393 wizyt
pytanie zadane 16 grudnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez d1kp007 Nowicjusz (120 p.)
Cześć, mam 20lat, od dłuższego czasu mam pewne wątpliwości co do mojej ścieżki jeśli chodzi o rozwój.

Jestem studentem ekonomii o spec. finanse i rachunkowość, pracuję jako asystent w biurze rachunkowym wcześniej pracowałem 6mieś w banku, studiuje na studiach zaocznych gdyż chcę nabyć doświadczenie, dużo się uczę mam ukończone 4 kursy ekonomiczne i posiadam certyfikat językowy na angielski pzm. B2 planuje iść na kolejne kursy, po licencjacie chcę iść na studia związane z analityką finansową i być w przyszłości analitykiem/kontrolerem finansowym tak jak mowie w czasie studiów robię kursy oraz pracuję w różnych miejscach by nabyć doświadczenie inne, niż adresowanie kopert i segregacja dokumentów itd. a w swojej pracy zajmuje się ciężkimi rzeczami za małe pieniadze ale wiadomo, zdzierają na studentach a dla mnie ważne jest doświadczenie.

 

Od dziecka uwielbiałem informatykę, kiedyś chciałem iść do tech. informatycznego ale plany moje się zmieniły, natomiast zawsze uwielbiałem programować, w wieku 15lat stworzyłem swój projekt, taki dla "zabawy" i bawiłem się w twórcę gier.