Witam
Chciałbym aby zmienna "int updatePoint" była zawsze równa zmiennej "(int)score/500". Jak mogę to zrobić?
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
/// <summary>
/// Zwykła smutna klasa Player, ktora posiada kazdy gracz
/// </summary>
public class Player {
public static Player myPlayer; //To jest gracz lokalny
public string nick = ""; //Nazwa gracza
public string nation = "RUSSIA"; //Nacja którą wybrał gracz
public PhotonPlayer pp; //Dzięki temu moge w latwy sposob szukac graczy itp.
public GameObject gameObject; //potrzebny w odwolaniach poprzez PhotonPlayer do obiektu gracza
public float hp = 600f; //Punkty zycia gracza
public float maxHp = 600f; //Maksymalna liczba punktow zycia gracza
public int score = 0; //Punkty gracza potrzebne do ulepszenia czołgu
public int updatePoint = score / 500; // niech: updatePoint = score/500;
public static List<Player> players = new List<Player>(); //Lista wszystkich graczy w jednym miejscu
/// <summary>
/// Debuguje ilosc wszystkich graczy i wypisuje ich po kolei w konsoli
/// </summary>
public static void DebugListyGraczy()
{
Debug.Log("Debug listy graczy! Ilosc graczy:" +
players.Count + " wszyscy gracze: ");
foreach(var player in players)
{
Debug.Log(player.nick + ", ");
}
}
/// <summary>
/// Pozwala znalesc gracza dzieki podanemu pp,zwraca Player gracza
/// </summary>
/// <param name="pp"></param>
/// <returns>PhotonPlayer szukanego gracza</returns>
public static Player FindPlayer(PhotonPlayer pp)
{
for(int i = 0; i < players.Count; i++)
{
if (players[i].pp == pp)
return players[i];
}
return null;
}
/*
public int UpdatePoinCalculate()
{
return score / 500;
}
*/
}