Nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi..
Dla mnie duży i rozbudowany serwis to aplikacja, która na froncie ma wiele róznych funkcjonalności, powiązań z wieloma external API, jakieś obsługi może płatności, logowań itp. do tego w back-endzie siedzi rozbudowany system mikroserwisów, do czego dochodzi konieczność implementacji odpowiednich narzędzi i środowisk do monitoringu, do szybkiej reakcji w razie awarii, pytanie też wtedy czy będziesz się tym zajmował Ty, czy masz przeszkolić do tego kogoś z firmy itp. itd. pytanie też, czy masz np. tworzyć jakieś środowiska testowe, developerskie itp. czy mają być one wystawiane czy jakoś izolowane itp. itd. zbyt wiele niewiadomych aby cokolwiek mówić.
Dla kogoś innego dużym serwisem będzie nieco bardziej rozbudowany portal, gdzie masz paredziesiąt funkcjonalności ale bez pełnej otoczki w formie sieci mikroserwisów itp. itd.
Jeden w tydzień zrobi obsługę logowania z podpięciem tego pod jakiś monitoring (np. choćby najprostsze staty w newrelic czy grafanie), a inny będzie to robił 3 miesiące :) Pierwszy może wziąć śmiało lepszą stawkę bo i w konsekwencji produkt zrobi szybciej i być może kompleksowo taniej niż osoba tańsza za 1h ale robiąca znacznie dłużej...