Witam, próbuje stworzyć obiekt klasy wewnątrz pliku nagłówkowego innej klasy aby móc się nim posługiwać w metodach tej klasy.
Kod nagłówkowy Engine_Main.h :
#pragma once
#include "main_head.h"
class Engine_Main
{
private:
// Declare a sprite and a Texture for the background
Sprite m_BackgroundSprite;
Texture m_BackgroundTexture;
//Player definition
// Private functions for internal use only
void init();
void input();
void update(float dtAsSeconds);
void draw();
public:
//RenderWindow window;
Player player;
Engine_Main();
void start();
~Engine_Main();
};
Wyskakują mi ciągle dwa błędy:
engine_main.h(24): error C3646: "player": nieznany specyfikator przesłonięcia
engine_main.h(24): error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Nie rozumiem co może być powodem tych błędów. Ma ktoś jakiś pomysł?