• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Formularz PHP - przestał działać

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
144 wizyt
pytanie zadane 7 grudnia 2018 w PHP przez Kobson87 Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 7 grudnia 2018 przez Arkadiusz Waluk

Witajcie,

 

Mam formularz PHP z 2014 roku, wiem przestarzały. Ale przestał w niedawnym czasie działać. Jestem laikiem w tych kwestiach i korzystałem z prostych wzorców z sieci. Niestety w tej chwili, bez żadnych ingerencji w kod, formularz poprostu nie działa. Pokazuje mi błąd "Wiadomość nie została wysłana" ale nie wiem dlaczego. Nie mam takiej wiedzy by zdebuggować kod. Możecie mi pomóc, jak przerobić kod, by zaczęło to działać? Być może zmieniły się warunki u hostingodawcy i dlatego to się posypało. Strona jest kodowana jeszcze w ISO-8859-2

Oto mój kod wywołujący formularz na stronie:

        

<form action="index.php?s=mainformularz" method="post" id="mainform">
            <input id="mailing1" name="mainimie" type="text" class="mailing1" value="Imię i nazwisko" onblur="if(this.value=='')this.value='Imię i nazwisko';" onfocus="if(this.value=='Imię i nazwisko')this.value='';">
            <input id="mailing2" name="mainmail" type="text" class="mailing2" value="Twój adres e-mail" onblur="if(this.value=='')this.value='Twój adres e-mail';" onfocus="if(this.value=='Twój adres e-mail')this.value='';">
            <textarea class="koment" name="mainwiadomosc" type="text" value="Treść zapytania" onblur="if(this.value=='')this.value='Treść zapytania';" onfocus="if(this.value=='Treść zapytania')this.value='';">Treść zapytania</textarea>
            <input type="hidden" name="mainsubmit" value="wyslano">
            <input type="submit" name="mainsubmit" class="wyslij" value="Wyślij">
        </form>



I kod realizujący PHP:
 

<?php