• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc w java/plugin bukkit 1.7.10

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
800 wizyt
pytanie zadane 5 grudnia 2018 w Java przez Bartosz Paterek Początkujący (410 p.)

Witam, piszę plugin, który gdy gracz nie biegnie bedzie regenerował mu głód.

Niestety napotkałem problem iż nie mogę przekazać zmiennej evt pobranej z Listener'a PlayerMoveEvent

do Scheduler.

 

Posiadam taki kod:

public void onPlayerMove(PlayerMoveEvent evt) {
		if(evt.getPlayer().isSprinting()) {
			Bukkit.getScheduler().cancelTask(taskID);
			food = false;
		}
		else {
			food = true;
			wait = Bukkit.getScheduler().isQueued(taskID);
			if(wait == false && food == true && evt.getPlayer().getFoodLevel() < 20) {
				taskID = Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(Main.getInst(), new Runnable(){
					public void run(){
							Player p = evt.getPlayer();
							if(p.getFoodLevel() >= 20) {
								p.sendMessage("§7Koniec regeneracji energi.§7");
								Bukkit.getScheduler().cancelTask(taskID);
							}else {
								p.setFoodLevel(p.getFoodLevel() + 1);
								p.sendMessage("§7Zregenerowano§7 §e§l1 pkt§e§l §7energii!§7");
							}
							p.sendMessage("§7Aktualna ilość energii:§7 §3§l"+p.getFoodLevel()+" pkt");
					}
				}, 5*20, 3*20);
			}
		}
	}

Pytanie brzmi, jak przekazać zmienną evt do Scheduler..

Aktualnie występuje błąd: "Cannot refer to the non-final local variable evt defined in an enclosing scope".

Aby go naprawić należy dodać final dozmiennej evt, ale wtedy zmienna nie będzie się zmieniać zależnie od gracza.

Ogólnie cały kod działa przy 1 nym graczu, problem pojawia się przy większej ilości graczy.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 grudnia 2018 przez sefir Dyskutant (8,560 p.)
wybrane 5 grudnia 2018 przez Bartosz Paterek
 
Najlepsza

Przed scheduler stwórz zmienną

final PlayerMoveEvent evt2 = evt;

i wtedy przekaż evt2

komentarz 5 grudnia 2018 przez Bartosz Paterek Początkujący (410 p.)
Tak działa, natomiast problem już nie leży w tym, aktualnie Scheduler jest scheduleAsyncRepeatingTask asynchroniczny.

Natomiast przed rozpoczęciem schedulera, sprawdzam czy juz nie jest aktywny a raczej czy nie jest  w kolejce "wait = Bukkit.getScheduler().isQueued(taskID);"

Gdy nie jest to włącza schedulera, gdy jest nic nie robi..

Robię to po to aby gracz nie miał uruchomionych 15 schedulerow co równało by się, że nie traciłby głodu.

Natomiast w taki sposób w tym samym czasie możne się regenerować jeden gracz.
Da się to zmienić? :D

Z góry dziękuję.
komentarz 5 grudnia 2018 przez sefir Dyskutant (8,560 p.)
edycja 5 grudnia 2018 przez sefir
Może sobie zrób listę na którą będziesz wrzucać graczy i iteratorem ich sprawdzał.

A kiedy się poruszą wywalać ich z listy?

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 548 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2016 w Java przez Stami Gaduła (3,790 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 4,497 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca 2016 w Offtop przez zkkf56 Dyskutant (8,710 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 505 wizyt
pytanie zadane 25 stycznia 2021 w Nasze projekty przez Bakkit Dyskutant (7,600 p.)

93,430 zapytań

142,427 odpowiedzi

322,652 komentarzy

62,792 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...