• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ubuntu się zawiesza podczas startu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,869 wizyt
pytanie zadane 29 listopada 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Kubex Nowicjusz (120 p.)

Witam

Jestem zupełnie zielony w pracy na Linuxie. Zainstalowałem go niedawno i podczas próby uruchomienia w pewnym momencie wszystko "zastygło" i nie mogłem nic zrobić. Wyłączyłem komputer i ponowiłem próbę uruchomienia, ale problem pojawia się ciągle. Skorzystałem z tego artykułu: https://www.download.net.pl/jak-naprawic-grub-gdy-ubuntu-sie-nie-uruchamia/n/9890/ ale wyszukiwało mi problem ponad 15 minut i nie było żadnych efektów. Czy jest ktoś kto miał podobnie i dałby radę mi pomoc?

Pozdrawiamsmiley

komentarz 30 listopada 2018 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Obstawiam sterowniki. Za którymś razem powinien ruszyć.
komentarz 30 listopada 2018 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)
Próbowałeś uruchomić w trybie recovery?
komentarz 1 grudnia 2018 przez Kubex Nowicjusz (120 p.)

@NowyUrzydgownig,

Odkąd zainstalowałem to nie robiłem nic z systemem. Zostawiłem komputer na noc, rano odpalił normalnie i wyskoczyło info o aktualizacji. Trzeba było uruchomic kompa od nowa i problem powrócił. 

komentarz 1 grudnia 2018 przez Kubex Nowicjusz (120 p.)
A jak uruchomić w trybie recovery?
komentarz 2 grudnia 2018 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

Używamy google

 

Jeśli uda się, wybierz opcję failsafeX. Komendą journalctl możesz przejrzeć logi systemowe, może dadzą jakieś wskazówki.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 listopada 2018 przez D35CART35 Obywatel (1,140 p.)
Może pobierz obraz ISO bootrepairdisk utwórz bootowalny nośnik i uruchom Live, system poprowadzi sam, mnie parę razy pomogło przy problemach z grubem.

Narzędzie uruchamiane było z ubuntu?
komentarz 1 grudnia 2018 przez Kubex Nowicjusz (120 p.)