• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak hasła do routera. Dostawca prawdopodobnie zmienił hasło, router to tp-link

0 głosów
121 wizyt
pytanie zadane 23 listopada 2018 w Sieci komputerowe, internet przez Kacper Dziubel Nowicjusz (120 p.)
Cześć, otóż mam pewien problem. Chciałbym zmienić ustawienia QOS ale nie mam hasła do routera. admin/admin nie działa, na dole samego routera pisze że hasło i login to "admin" lecz nie działa. Prawdopodbnie zmienił je dostawca, więc pytanie. Mogę żądać od swojego dostawcy loginu i hasła do routera?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 23 listopada 2018 przez Igor Gawrys Stary wyjadacz (12,340 p.)
Może spróbuj zresetować router do ustawień fabrycznych oczywiście jeśli masz wszystkie dane operatora w przypadku gdy jest to intenet światłowodowy.
komentarz 23 listopada 2018 przez Kacper Dziubel Nowicjusz (120 p.)
Pronoteus Kiedyś nazywali się simsnet

No i pytanie bo nie zostaje mi nic innego jak zadzwonienie do dostawcy. Przyjedzie pewnie i pytanie czy będzie pobierał opłatę za to? Podejrzewam ze tak bo to z mojej winy
komentarz 23 listopada 2018 przez Igor Gawrys Stary wyjadacz (12,340 p.)

Mówiłeś że to intenet radiowy  

A to światłowód i router miał ustawione domyślne ustawienia dostawcy co umożliwiała dostęp do internetu a w tym przypadku jest duża różnica pomiędzy światłowodem a intenetem radiowym

komentarz 23 listopada 2018 przez Igor Gawrys Stary wyjadacz (12,340 p.)
Czy poniesiesz za to koszty zależy od dostawcy zdarza się że nie pobiera dodatkowej opłaty czy zabronił zmieniać konfiguracje routera ?
komentarz 23 listopada 2018 przez Kacper Dziubel Nowicjusz (120 p.)
Bo ja mam internet radiowy. Ci co chcieli to sobie zostawili radiowy a ci chcieli zmienić maja światłowody, ja zostałem przy radiowym
1
komentarz 23 listopada 2018 przez Kacper Dziubel Nowicjusz (120 p.)
No pewnie coś pobiorą bo to z mojej winy jednak a nie z ich, no ale dziękuje serdecznie za pomoc Skontaktuje się jutro ze wsparciem technicznym

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 269 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 140 wizyt
pytanie zadane 20 października 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Extended Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 118 wizyt
Porady nie od parady
Nie wiesz jak poprawnie zredagować pytanie lub pragniesz poznać którąś z funkcji forum? Odwiedź podstronę Pomoc (FAQ) dostępną w menu pod ikoną apteczki.FAQ

65,753 zapytań

112,388 odpowiedzi

237,306 komentarzy

46,699 pasjonatów

Przeglądających: 238
Pasjonatów: 15 Gości: 223

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...