• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szukam kogoś kto mi by pomógł się nauczyć podstaw języka c++ lub c #

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
584 wizyt
pytanie zadane 22 listopada 2018 w C i C++ przez Jakub Michalik Użytkownik (850 p.)
Moi drodzy jestem uczniem 8 klasy i chciałbym się nauczyć czegoś na poziomie licealisty.

Osobiście zaczynałem pracę z HTML oraz CSS ale to tylko do tworzenia stron internetowych.

A chciałbym się nauczyć programowania ale tak na poważnie .

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 listopada 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
Ponoć to nie ma znaczenia, ale ja jednak polecam Ci omijać na początku C++. C# już prędzej dla początkującego. Ale najlepiej jakbyś zaczął od pythona. Podczas gdy w takim C++ wciąż będziesz męczył się ze wskaźnikami, referencjami do rwartości i nieczytelnymi błędami kompilatora to w pythonie klepałbyś już działający i przydatny kod. Ta wczesna satysfakcja jest bardzo ważna, bo im jej więcej tym mniejsza szansa, że zdążysz stracić zapał / zrazić się nim dojdziesz do ciekawych rzeczy.
komentarz 24 listopada 2018 przez Michał Gibas Pasjonat (19,610 p.)
Każdy język ma swoje trudności, ale to nie powinno być czynnikiem wykluczającym naukę danego języka jako pierwszego. Oczywiście nie polecam uczyć się na początku np. takiego assembly, bo to by było zabójstwo ;) ale co do C++ to nie jest on taki trudny i moim zdaniem nadaje się na pierwszy język do nauki. Co do pythona to prawda, jest łatwiejszy. Ale wszystko zależy od tego co chce się robić, bo Python nie do wszystkiego się nada, tam gdzie np. będzie potrzebna duża wydajność C++ będzie ponad pythonem.
1
komentarz 24 listopada 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)