• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zastanawiam się jak działa łaczenie macków mini po kilka i trzymanie ich w szafach

0 głosów
82 wizyt
pytanie zadane 22 listopada 2018 w Sprzęt komputerowy przez Lemonek Początkujący (290 p.)
Witam,

Ostatnio z powodu odświeżenia lini macków mini sporo się o nich mówi. Kilka razy obiło mi się o uszy stwierdzenie "Łączenie macków mini po kilka i trzymanie ich w szafach" chciałbym się dowiedzieć nieco więcej na ten temat (po co się to robi, jak to działa...) i nie wiem czego szukać. Kompletnie nie znam się na temacie i nie wiem od jakiego hasła zacząć research w googlu. Linki też mile widziane :).

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 22 listopada 2018 przez koziolmaciej Nowicjusz (180 p.)
Jest trochę informacji w Google pod hasłem: "Mac Mini Cluster",
np. https://www.virtuallyghetto.com/2014/10/a-killer-custom-apple-mac-mini-setup-running-vsan.html
komentarz 23 listopada 2018 przez Lemonek Początkujący (290 p.)
Wielkie dzięki, tego szukam!

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 150 wizyt
pytanie zadane 24 grudnia 2016 w Sprzęt komputerowy przez PelikanFix16 Użytkownik (950 p.)
+1 głos
3 odpowiedzi 213 wizyt
pytanie zadane 19 marca 2018 w Sprzęt komputerowy przez niezalogowany
0 głosów
4 odpowiedzi 210 wizyt
pytanie zadane 30 września 2017 w Sprzęt komputerowy przez Kafer Obywatel (1,930 p.)
Porady nie od parady
Wynikowy wygląd pytania, odpowiedzi czy komentarza, różni się od tego zaprezentowanego w edytorze postów. Stosuj więc funkcję Podgląd posta znajdującą się pod edytorem, aby upewnić się, czy na pewno ostateczny rezultat ci odpowiada.Podgląd posta

64,791 zapytań

111,250 odpowiedzi

233,951 komentarzy

46,683 pasjonatów

Przeglądających: 139
Pasjonatów: 1 Gości: 138

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡