• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jakie sa przyczyny scinania sie gier( Pytanie apropo mojej wlasnej gry )

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
+1 głos
127 wizyt
pytanie zadane 17 listopada 2018 w C i C++ przez Poczprogramista123 Bywalec (2,900 p.)
zamknięte 17 listopada 2018 przez Poczprogramista123
Witam. Pisze swoja gre Mario (c++, SFML) i juz jest calkiem sporo zrobione. Jedakze gdy ja testuje sa momenty ( rzadkie) kiedy mi gre scina i np idzie sobie mario i nagle jest o kilkanascie pikseli dalej. To nie jest wina jakiejs funkcji ktora zmienia jego pozycje w nieoczekiwany sposob tylko poprostu sie scina na chwile i potem dziala normalnie. I moje pytanie brzmi jakie sa przyczyny scinania sie gier. Bardziej kwestie techniczne czy jakosci kodu czy moze to i to? Scinanie moze byc spowodowane zaduza iloscia obiektow czy moze uzyciem jakis zlych metod?(gdzies czytalem ze uzycie typu zastepczego auto moze prowadzic do bledow). Na niektore pytania domyslam sie odpowiedzi ale wole sie upewnic. I jak ktos chce odpowiedziec w stylu ulepsz kod to bd wdzieczny za danie wskazowek czego lepiej uzywac a czego nie i wtedy sb porownam. Z gory dzieki.
komentarz zamknięcia: Beka ze mnie bo to jednak byl blad w jakiejs funkcji

Podobne pytania

+1 głos
4 odpowiedzi 666 wizyt
pytanie zadane 27 maja 2015 w Offtop przez Winogr Początkujący (310 p.)
+2 głosów
2 odpowiedzi 1,139 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2017 w C i C++ przez XYZ1234 Użytkownik (620 p.)
+3 głosów
10 odpowiedzi 1,003 wizyt
pytanie zadane 3 maja 2015 w Nasze projekty przez M4tthew Gaduła (4,480 p.)

93,440 zapytań

142,431 odpowiedzi

322,679 komentarzy

62,802 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...