Witam. Pisze swoja gre Mario (c++, SFML) i juz jest calkiem sporo zrobione. Jedakze gdy ja testuje sa momenty ( rzadkie) kiedy mi gre scina i np idzie sobie mario i nagle jest o kilkanascie pikseli dalej. To nie jest wina jakiejs funkcji ktora zmienia jego pozycje w nieoczekiwany sposob tylko poprostu sie scina na chwile i potem dziala normalnie. I moje pytanie brzmi jakie sa przyczyny scinania sie gier. Bardziej kwestie techniczne czy jakosci kodu czy moze to i to? Scinanie moze byc spowodowane zaduza iloscia obiektow czy moze uzyciem jakis zlych metod?(gdzies czytalem ze uzycie typu zastepczego auto moze prowadzic do bledow). Na niektore pytania domyslam sie odpowiedzi ale wole sie upewnic. I jak ktos chce odpowiedziec w stylu ulepsz kod to bd wdzieczny za danie wskazowek czego lepiej uzywac a czego nie i wtedy sb porownam. Z gory dzieki.