• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co dalej z karierą?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
459 wizyt
pytanie zadane 14 listopada 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez amb00 Bywalec (2,000 p.)
Witam, obecnie jestem studentem na zaocznych studiach informatycznych i szukam od pewnego czasu swojej pierwszej pracy lub stażu jako programista. Najczęściej używałem C++ oraz Qt. Tutaj umieściłem swoje niektóre projekty: https://github.com/arkadiusz97 Niestety mam bardzo duży kłopot ze znalezieniem pracy czy stażu na takim stanowisku. W związku z tym mam parę pytań:

1. Czy ten problem to wina słabych umiejętności nawet jak na tylko potencjalnego stażystę czy bardziej wina tego, że piszę w C++, zamiast w np. Javie czy w C#?

2. Czy z takimi umiejętnościami, jakich użyłem do stworzenia pokazanych projektów jest sens szukać pracy/stażu jako programista czy lepiej szukać też pracy jako serwisant czy administrator sieci?

3. Czy są realne szanse, aby w obrębie jednej firmy zmienić stanowisko z np. serwisanta na programistę, jeśli dana firma zajmuje się wieloma dziedzinami?

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 15 listopada 2018 przez edios55 Bywalec (2,600 p.)

1. Czy ten problem to wina słabych umiejętności nawet jak na tylko potencjalnego stażystę czy bardziej wina tego, że piszę w C++, zamiast w np. Javie czy w C#?

Nie opisałeś dokładnie w jaki sposób szukałeś pracy. Mogę podejrzewać, że problemem jest na przykład CV lub samym procesem rekrutacji. Polecam sprawdzić swoją CVke z artykułem "Jak napisać dobre CV" (na pewno znajdziesz takich wiele w wyszukiwarce wink ). Warto zadzwonić do firmy, gdzie aplikujesz i zapytać co z twoją aplikacją(procesem rekrutacyjnym)