• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Pętla while nie chce się załączyć

0 głosów
94 wizyt
pytanie zadane 8 listopada 2018 w C i C++ przez Błażej Gonczar Obywatel (1,630 p.)
zamknięte 8 listopada 2018 przez Błażej Gonczar

Witam, dawno już nie programowałem i nie wiem gdzie robię błąd, a żaden nie wyskakuje jak odpalam program o prócz tego że program się kończy od razu po włączeniu programu. Używam code blocka.

#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <windows.h>

using namespace std;

void graphics (int sizeX, int sizeY, int objectX, int objectY, string background, string object)
{
    int renderX = 1;
    int renderY = 1;
    int loop = 0;

    while (loop == 0)
    {
        getch();
        if ((renderX == objectX) && (renderY == objectY))
        {
            cout << object;
        }
        else
        {
            cout << background;
        }

        if (renderX == sizeX)
        {
            renderX = 1;
            renderY ++;
            cout << endl;
        }
        else if ((renderX == sizeX) && (renderY == sizeY))
        {
            loop = 1;
        }
        else
        {
            renderX ++;
        }
    }
}

int main()
{
    graphics (5, 5, 2, 2, "#", "@");
    return 0;
}

 

komentarz zamknięcia: Już sam rozwiązałem, błąd kompilatora

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 145 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 113 wizyt
pytanie zadane 4 października 2018 w C i C++ przez jarekmarek Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 76 wizyt
Porady nie od parady
Zadając pytanie postaraj się o odpowiedni tytuł, kategorię oraz tagi.Tagi

64,865 zapytań

111,324 odpowiedzi

234,206 komentarzy

46,726 pasjonatów

Przeglądających: 221
Pasjonatów: 9 Gości: 212

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...