• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SFML - błąd biblioteki?

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
139 wizyt
pytanie zadane 7 listopada 2018 w C i C++ przez program naczelny Gaduła (3,320 p.)
#include <SFML/Graphics.hpp>

int n; //tutaj wstawione działa poprawnie
int main()
{
 //int n <-tutaj wstawione już nie działa poprawnie jeżeli nie przypiszemy wartości 0. //Kiedy int n=0; to działa

    sf::Window something(sf::VideoMode(800,600), "SFML");

while(n<10000)
{
   something.display();
    n++;
}

    return 0;
}

Chodzi mi o zdefiniowanie zmiennej, kiedy definiuję w main przed główną pętlą na ułamek sekundy widac okno i znika, natomiast kiedy definiuję przed funkcją główną main wszystko gra jak należy, okno widać ok 6 sec. Wyjaśni ktoś ten stan rzeczy? Dodam że po zdefiniowaniu w main przypisując 0 - również działa, przy czym przed main nie trzeba definiować - dlaczego?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 7 listopada 2018 przez niezalogowany
wybrane 8 listopada 2018 przez program naczelny
 
Najlepsza

W zmienne lokalne musisz zainicjalizować:

int main()
{
    int n = 0;
// ...

Zmienne globalne są automatycznie inicjalizowane.

komentarz 8 listopada 2018 przez program naczelny Gaduła (3,320 p.)

@Hipcio, dzięki, wcześniej o tym szczególe nie wiedziałem

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 638 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2015 w C i C++ przez lukasz_m Obywatel (1,380 p.)
–1 głos
3 odpowiedzi 569 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 183 wizyt

93,444 zapytań

142,436 odpowiedzi

322,698 komentarzy

62,806 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...