• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak dobrze wybrać system operacyjny Windows

Object Storage Arubacloud
0 głosów
486 wizyt
pytanie zadane 5 listopada 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Placek Nowicjusz (140 p.)
Okej, a więc przedstawię krótko moją sytuację: Mam wątpliwości co do oryginalności i legalności mojego Windowsa Home Premium. Nie mogę znaleźć naklejki COA ani innych potwierdzeń. Zdecydowałem się kupić nowy system legalny. Moje pytanie brzmi: Jak go kupić? Gdzie? Ja nie chce przez internet, wolę tak normalnie, fizycznie. Jaki w ogóle system mam kupić, bo chodzi mi o taki najprostszy 64 bit licencja typu OEM i bez żadnych farmazonów, taki idealny. Ja na komputerze tylko korzystam z chrome oraz programuje w C++. W tym temacie jestem całkowicie zielony. Jaki sklep mam wybrać Może być coś z typu Media Expert, Neonet? Naprawdę nie wiem. Chcę żeby cena była przystępna. Ktoś podesłał mi kiedyś link :https://www.ceneo.pl/27863141 ale czy warto? Jak kupić taki w sklepie fizycznym a nie internetowym? I najważniejsza sprawa to system ma być legalny i w pełni oryginalny. Co muszę mieć(dostać) aby być w pełni pewnym? Naklejka COA,i co jeszcze, jakaś faktura?Kolejna sprawa: Czy jeżeli jestem zielony to sam dam radę go zainstalować itd? Oczywiście napiszcie mi jaka jest optymalna cena takiego systemu abym nie przepłacił jak coś.

Proszę o pomoc.

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 6 listopada 2018 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)
WIN10 to total spy, WIN7 jest nie wiele gorszy. Najlepiej jakis LINIX - moze byc nawet mate/ubuntu.

 

Ale jezeli musisz miec jakiegos WIN to po prostu wchodzisz do jakiegos wiekszego sklepu i kupujesz. Sprawdzasz na stronie malego cienkiego oryginalnosc i na tmy sie konczy.
0 głosów
odpowiedź 6 listopada 2018 przez X3h Dyskutant (9,540 p.)