Pierwsze, co rzuca się w oczy to menu. Niestety nie wygląda za ciekawie, ale rozumiem, że to twoja jedna z pierwszych/ pierwsza gra więc aż tak bardzo na to uwagi nie zwracałeś. 'Przeszedłem' całą grę, ale właściwie grając, nie wiedziałem, co jest celem gry. Jasne, są niby punkty, które zbiera się po ukończeniu etapu, tylko, że można te punkty nabijać, wchodząc na najkrótszy poziom i wyuczając się najłatwiejszego sposobu przejścia go.
Tylko po co przechodzić ten sam poziom x razy i zebrać np 100 punktów? Chodzi mi o to, by może za każdym razem jakoś modyfikować poziom(np generują go częściowo proceduralnie lub przygotować kilka wersji tego poziomu i losowo je zmieniać albo coś i gdy osiągnie się wymagany pułap punktowy to móc przejść do kolejnego, całkiem innego) lub zrobić tak, jak w większości tego typu grach(czyli po przejściu poziomu wczytać następny, co poniekąd rozwiązałoby problem tego dziwnego przełączania poziomów). Dodać jakieś monety/cokolwiek do zebrania w trudniejszych miejscach do przejścia i na tej podstawie naliczać punkty, a po przejściu etapu załadować kolejny.
W aktualnej grze nie widzę żadnego celu, by ją przechodzić, skoro do każdego poziomu dostęp jest od początku, a punkty... są, bo są, a jak wspomniałem wcześniej, dostęp do wszystkich poziomów jest od samego początku, a nie ma żadnego rankingu ani nagród za to, że zbierzemy ich np 5.
Muzyka, tak jak poprzednicy wspomnieli jest zdecydowanie za głośna i nie pasuje do gry. Sama w sobie gra jest łatwa i krótka, pierwszy poziom był długi i myślę, że to była dość dobra długość, jednak był on za łatwy. Więcej przeszkód lub ustawienie ich bliżej siebie utrudniłoby przejście gry i przyśpieszenie kwadratu gracza.Natomiast następne były bardzo krótkie i przy jednym jest pewien bug, że respi się zbyt blisko czerwonego kwadratu i nie da się zareagować zbyt szybko, by móc ominąć przeszkodę. Dopiero za drugim razem, gdy od razu się zacznie skręcać to wtedy da się tą przeszkodę ominąć. Dodanie dźwięków do gry przy kolizji lub przejściu etapu też byłoby czymś fajnym, co urozmaiciłoby grę.
Nie będę oceniał gry w skali 1/10, bo nie widzę w tym sensu, gdyż dopiero zaczynasz przygodę z Game Devem i to twoja gra treningowa, gdzie uczysz dopiero się, jak je tworzyć(zresztą tak jak i ja :)) ale pamiętaj, najwięcej nauczysz się poprzez robienie gier i udostępnianie ich w takich miejscach jak to, gdzie dostaniesz feedback, co jest źle i jak to poprawić, pomysły, co dodać do gry lub zmienić i inne takie. Sam też zauważysz, jakie błędy popełniłeś i dlaczego to działa tak, a nie inaczej. Wszystko przychodzi z doświadczeniem, a przede wszystkim czasem, tylko cały czas trzeba działać i tworzyć kolejne gry, stopniowo coraz bardziej rozbudowane, by móc zrozumieć, co,a przede wszystkim, dlaczego i jak działa.
Z mojej strony to tyle. Wiem, troszkę się rozpisałem, ale w każdym razie, życzę Ci powodzenia w dalszych poczynaniach związanych z game devem :)