• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak możliwości zalogowania wordpress i pusta tabela users w phpmyadmin

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,043 wizyt
pytanie zadane 30 października 2018 w Sieci komputerowe, internet przez Fidell Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

Mam pewien problem, którego nie potrafię rozwiązać, a niestety jestem zupełnym laikiem w tych kwestiach i dopiero próbuję zrobić pierwszą stronę internetową.

Cel: zainstalować Wordpressa na xampp/mamp i "uczenie" się robienia stron.

Proces: Instaluję xampp / mamp, robię wszystko zgodnie z poradnikami, pobieram wordpressa, wypakowuję go do docelowego miejsca (htdocs) instaluję worpdressa. Problem pojawia się na ostatnim etapie, w którym zatwierdzam wszystko i przechodzę do ostatniego kroku. Wtedy zamiast witryny "sukces, użytkownik, hasło, zaloguj się" wyskakuje logo Wordpressa i biały pasek. Po cofnięciu strony lub odświeżeniu wyskakuje komunikat o tym, że już zrobiłem konto. Niestety korzystając z nazwy i hasła nie mogę się zalogować. Próbowałem wszystkie kombinacje, moja nazwa i hasło, root i root, adres mail etc. Wyskakuje informacja, że nie ma takiego użytkownika.

Próbowałem z wyłączonym antywirusem, z wyłączoną zaporą internetową, ze zmianą niektórych wierszy w plikach wp-config.php (zmiana rozmiaru bazy, wpisu "false" na "true" etc), restartowałem komputer, robiłem ponowne instalacje, sprawdzałem proxy i zmieniałem nawet nazwy folderów z wtyczkami aby je wykluczyć (czy to nie one powodują tę sytuację). Sprawdzałem też w różnych przeglądarkach internetowych. Klikałem również zbadaj na ostatniej witrynie instalacji wordpressa, ale nic tam nie ma w zasadzie. Dodam, że na innym laptopie na tej samej sieci wszystko działa jak należy.

Mój system: Win 10 (legalny)
komentarz 30 października 2018 przez niezalogowany
pokaż linka za pomocą którego odpalasz tego WordPressa lokalnie