• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Fisherman - Moja gra na Androida/WebGL

VPS Starter Arubacloud
+4 głosów
450 wizyt
pytanie zadane 29 października 2018 w Nasze projekty przez Donislawdev Początkujący (380 p.)

Witam, dzisiaj wydałem swoją kolejną gierkę na Androida/WebGL, jest to prosty clicker osadzony w rybackim świecie, rozwijamy własną firmę, która zajmuje się różnymi rzeczami związanymi z rybami. Kupujemy coraz to nowsze ulepszenia, szkolimy pracowników, transportujemy różne towary, zakładamy własne akwarium. Oprócz tego będziemy musieli podejmować różne decyzje (wzięcie pożyczki, oszustwa podatkowe).

Celem gry jest uzyskanie jak największego bogactwa w jak najkrótszym czasie.

Gra powstała w Unity, język to głównie C# + troszkę JS (do WebGL), jak ktoś ma jakieś pytania to proszę śmiało pytać, ale ostrzegam, iż jestem tylko początkującym 20 latkiem, a nie ekspertem :-}

Linki:

Android

Amazon Store

Online

Facebook

Twitter

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 29 października 2018 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)
Bardzo ładna gra ? Sam robiłeś grafikę z czego się uczyłeś ?
komentarz 29 października 2018 przez Donislawdev Początkujący (380 p.)

Grafika kupiona, część drobnych animacji jest moja. Skrypty/kod w 100% moje, niestety jestem bardzo słaby z grafiki :(

Jeśli chodzi o naukę Unity, to polecam dokumentację + Unity ma własne filmy instruktażowe (obstawiam, iż teraz firmy instruktażowe mogą być troszkę przestarzałe, ale pewien nie jestem), staram się ciągle pracować nad nowymi projektami i się uczyć. Sam jestem jeszcze amatorem, ale wydaje mi się, iż podstawą nauki robienia gierek, jest ... Tworzenie własnych giereklaugh.

 

komentarz 30 października 2018 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)
Gdze polecasz zakup grafiki ?
komentarz 31 października 2018 przez Donislawdev Początkujący (380 p.)