• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

mam kilka pomysłów na apki, szukam wspólnika - programisty

VPS Starter Arubacloud
–6 głosów
425 wizyt
pytanie zadane 29 października 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez Adrian Polski Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 29 października 2018 przez Arkadiusz Waluk
Witajcie, zajmuje się sprzedażą i marketingiem, mam kilka pomysłów na apki ale nie jestem informatykiem, a nie chcę płacić za ich stworzenie. Szukam wspólnika z lubuskiego lub województw ościennych który chciałby zająć się stworzeniem tych aplikacji. Ja daję pomysł, zajmuje się sprzedażą, administracją, marketingiem itd. Mam też wstępne projekty tych aplikacji tzn co i jak powinno działać. Jeden z pomysłów jest kompleksowy i obejmuj oprócz apki stronę www, sklep internetowy itd. Jeśli ktoś chętny proszę o info a.polski@gazeta.pl  lub tel. 667507337

2 odpowiedzi

+11 głosów
odpowiedź 29 października 2018 przez pulson666 Stary wyjadacz (12,560 p.)

Szukam jelenia laugh Ja wiem, że gazeta.pl ma problemy finansowe no ale nie, aż takie :D

+1 głos
odpowiedź 29 października 2018 przez miro Pasjonat (23,870 p.)
Witaj, napisałeś że zajmujesz się częścią marketingową. Wykonałeś już pierwszy krok i zbadałeś rynek pod względem popytu na aplikacje na które masz pomysł?
Na co mają być te aplikacje, w jakich domenach?

Podobne pytania

–1 głos
1 odpowiedź 430 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,756 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 125 wizyt

92,452 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,082 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka