• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

UNITY 5 C#, Problem z Raycastami

0 głosów
60 wizyt
pytanie zadane 24 października 2018 w C# i .NET przez koyoo Początkujący (340 p.)

Witam! Otóż mam pewien problem, bo już chyba z 20 minut gapie się w ten kod i szukam powodu, dla którego nie działa..


 using System.Collections;
        using System.Collections.Generic;
        using UnityEngine;
        
        
        public class SwitchCamera : MonoBehaviour 
        {
        	public KeyCode keycode;
         	public Camera camera1;
        	public Camera camera2;
        	public float range;
        
        public void Update()
        	{
        
        		if (Input.GetKeyDown(keycode)) 
        		{
        			RaycastHit hit;
        			if (Physics.Raycast(camera1.transform.position, camera1.transform.forward, out hit, range))
        			{			
        				
        				if (hit.transform.name == "PC")
        				{
        					camera1.enabled = !camera1.enabled;
        					camera2.enabled = !camera2.enabled;
        				}
        			}
        		}
        	}
        }
    

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 59 wizyt
pytanie zadane 11 grudnia 2018 w C# i .NET przez misterbrow Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 18 wizyt
pytanie zadane 13 maja w C# i .NET przez cyrus33 Początkujący (450 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 20 wizyt
Porady nie od parady
Zadając pytanie postaraj się o odpowiedni tytuł, kategorię oraz tagi.Tagi

64,016 zapytań

110,391 odpowiedzi

231,155 komentarzy

47,799 pasjonatów

Przeglądających: 317
Pasjonatów: 12 Gości: 305

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...