Witam, jestem na ostatnim semestrze studiów inżynierskich (kierunek informatyka oczywiście).
Nadszedł czas wyboru tematu pracy inżynierskiej i miałbym w związku z tym pytanie.
Wpadliśmy z kolegą na pomysł by zrobić te prace w grupie (gdyż jest to możliwe), chcielibyśmy zrobić coś dotyczącego gier, nie mieliśmy z tym za bardzo styczności wcześniej, ale mamy czas do 28lutego więc myślę ze jesteśmy w stanie to ogarnąć, problem leży w czymś innym a mianowicie w temacie.
Myśleliśmy po prostu o zrobieniu gry np w Unity ale nasz promotor powiedział ze samo zrobienie gry może być średnie, bo nic nowego nie pokazuje.
Twierdzi, że dobrze było by zastosować jakaś nową technologie, bądź podejść do tematu na zasadzie jakiś porównań, opisów które pokażą coś na dany temat, w stylu ,,Porównanie środowisk Unity i Unreal Engine na podstawie implementacji gier.." gdzie by się zrobiło 2 mniejsze gry i porównało te środowiska.
Jest to jakaś opcja aczkolwiek wolelibyśmy skupić się na jednym temacie i tutaj moje ważne pytanie:
Czy znacie może jakieś nowe środowisko do tworzenia gier? Bądź po prostu jakieś innowacyjne podejście do tworzenia gier, generalnie chodzi o to by było to coś w miarę świeżego, co nadawało by się na temat (a nie coś co jest już mocno popularne). Nie musi być to coś mega przyszłościowego, myślę ze bardziej chodzi o pokazanie tutaj jakiś nowych, mało znanych sposobów, podejść, zastosowań. Znaleźliśmy coś takiego jak środowisko Panda 2, wydaje się to być dość świeże i ciekawe niestety licencja kosztuje 50$ co jest pewnym problemem dla nas.
Oczywiście jeśli ma ktoś jakiś inny pomysł na temat pracy związany własnie z grami, tworzeniem ich itd to również chętnie go usłyszymy.
Dodam, że nie oczekuje podania gotowego tematu, bardziej waszej opinii na ten temat, pomocy, albo podaniu własnie tych nowych rozwiązań bo sam nie mogę nic ciekawego znaleźć.
Będziemy wdzięczni za pomoc ;)
Pozdrawiam