witam mam taki problem poniewaz stworzylem biblioteke ktora jest rozszerzeniem sfml
kod biblioteki:
cpp
#include "stdafx.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "Panel.h"
Panel::Panel()
{
rectangle.setSize(sf::Vector2f(100.f, 100.f));
rectangle.setFillColor(sf::Color(150, 50, 250));
}
Panel::~Panel()
{
}
void Panel::update(sf::RenderWindow &window)
{
window.draw(rectangle);
}
h
#pragma once
#include <SFML/Graphics.hpp>
#ifdef SFMLUI_EXPORTS
#define SFMLUI_API __declspec(dllexport)
#else
#define SFMLUI_API __declspec(dllimport)
#endif
SFMLUI_API class Panel
{
public:
SFMLUI_API Panel();
SFMLUI_API ~Panel();
sf::RectangleShape rectangle;
SFMLUI_API void update(sf::RenderWindow &window);
};
a tak z niej korzystam
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFMLUI.h>
#include <Panel.h>
int main()
{
sf::RenderWindow oknoAplikacji(sf::VideoMode(640, 480, 32), "sfml");
Panel panel;
while (oknoAplikacji.isOpen())
{
sf::Event zdarzenie;
while (oknoAplikacji.pollEvent(zdarzenie))
{
if (zdarzenie.type == sf::Event::Closed)
oknoAplikacji.close();
if (zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape)
oknoAplikacji.close();
if (zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Middle)
oknoAplikacji.close();
}
oknoAplikacji.clear(sf::Color::Black);
panel.update(oknoAplikacji);
oknoAplikacji.display();
}
return 0;
}
problem w tym ze wszystko jest dobrze podlaczone kompilator nie wywala bledow poprostu nie dziala i konsola w petli wywala ciagle jakies dziwne bledy